Grgomir Garić
Employer branding advisor
Pozdrav, ja sam Grga. Započeo sam karijeru u Jutarnjem listu 1998. godine te sljedećih 20 godina proveo u tržišnim komunikacijama.
Budućnost namjeravam provesti pomažući organizacijama da na kvalitetan način komuniciraju vlastiti employer brand na tržištu radne snage.
Moj osnovni zadatak je kreirati komunikacijske strategije i provesti aktivnosti kako bi employer brand postao prepoznatljiv na tržištu radne snage. Moj posao je pomoći vašem odjelu ljudskih potencijala da što uspješnije privlači idealne kandidate.
Istina je jedna – vaš idealan zaposlenik neće vam poslati životopis. Morate ga aktivno i hrabro privući vašim employer brandom.
Zašto pitate se?
Zato što 70 % globalne radne snage aktivno ne traži posao (LinkedIn, 2021). Oni se zovu pasivni kandidati. Na odluku o prelasku u vašu kompaniju potaknut će ih samo jedno – AUTENTIČNO ISPRIČAN EMPLOYER BRAND.
moja
MANTRA
- muzika je sve – u slobodno vrijeme sam DJ
- ne možeš toliko puta u životu zeznuti koliko puta možeš ponovo pokušati